Vanliga frågor och svar

Här har vi sammanställt vanliga frågor. Förhoppningsvis finns svaret på din fråga, annars så är du välkommen att kontakta vår kundservice!

  • TIDNING: Hur lång tid efter att jag har beställt kommer min första tidning?

    Detta beror på utgivningsfrekvensen för den tidning du beställt. Logga in på Mina sidor så kan du se när ditt nästa nummer kommer.

  • TIDNING: Kan tidningen och fakturan gå till olika adresser?

    Välj Ge bort vid beställningstillfället på hemsidan och fyll i de olika adresserna. Du kan även få hjälp av kundservice.

  • TIDNING: Jag har gett bort en prenumeration till en vän som redan prenumererar på samma tidning. Får min vän dubbla tidningar nu?

    Nej, prenumerationen som du gav bort startar efter att den pågående prenumerationen avslutats. Skulle din vän ändå få dubbla tidningar så kontakta kundservice.

  • TIDNING: Jag har inte fått min faktura. Hur ska jag betala?

    Om du har angett din e-postadress så skickas din faktura till dig i ett e-post. Öppnar du inte e-postet inom sju dagar så skickas fakturan hem till adressen du angav vid beställningen.

    Om du vid din beställning inte angett e-postadress så skickas fakturan till dig per post inom två veckor efter beställningstillfället. Om det dröjt längre än så, vänligen kontakta kundservice så hjälper vi dig.

    Bg för prenumeration är: 215-0381

  • TIDNING: Vid betalning från utlandet

    Inbetalningsuppgifter vid betalning från utländsk bank:
    SWIFT:  BICSWEDSESS
    IBAN: SE40 8000 0831 3951 4298 0910

  • TIDNING: Vad händer med min prenumeration om jag betalar för sent?

    Din prenumeration stoppas automatiskt efter några dagar och du får inga fler tidningar. Vi sänder i samband med detta också ut en påminnelse. Så fort betalningen är registrerad hos oss aktiveras din prenumeration på nytt och du får alltid så många tidningar du betalat för.

  • TIDNING: Hur lång tid tar det innan min premie kommer?

    I vissa prenumerationserbjudanden ingår en premie, vilket i så fall framkommer i erbjudandet du väljer. Produkten levereras till dig inom fem veckor efter att betalning av prenumerationen har registrerats. Ange e-postadress och mobilnummer så att distributören kan avisera digitalt.

    Har premien inte levererats inom sex veckor ber vi dig kontakta kundservice så undersöker vi vad som hänt.

  • TIDNING: Min tidning var trasig eller jag fick inte min tidning hemskickad, kan jag få en ny?

    Kontakta kundservice så får du hjälp.

  • TIDNING: Jag ska flytta. Hur ändrar jag min adress?

    Kontakta kundservice så får du hjälp.

  • TIDNING: Hur gör jag en tillfällig adressändring?

    Tillfällig adress är dit du flyttar under en kortare period, exempelvis till sommarstugan. Vi behöver få din tillfälliga adress minst 30 dagar innan du vill att den ska börja gälla. Kontakta kundservice så får du hjälp.

  • TIDNING: Hur gör jag ett uppehåll i papperstidningens prenumeration?

    Kontakta kundservice så får du hjälp.

  • TIDNING: Hur säger jag upp min prenumeration?

    Har du en tidsbestämd prenumeration behöver du inte göra någonting, utan prenumerationen avslutas automatiskt efter att du fått ditt sista betalda nummer i brevlådan. Med jämna mellanrum kommer vi att skicka ut erbjudanden om att förnya din prenumeration till dig.

  • BUTIK: Vad är Spreadshop / Spreadshirt?

    Spreadshop är en butik där vi säljer våra motiv. Din beställning trycks och skickas av Spreadshirt.

    Har du frågor om en order så hittar du kontaktuppgifter här.

  • BUTIK: Vart hittar jag Traktor Power kläder?

    Kläder hittar du i vår Spreadshop.

  • Jag har synpunkter på innehållet. Vem kontaktar jag?

    Kontakta kundservice så får du hjälp.